Manifest pentru o televiziune curată


Băi, mi-e o lene să scriu de efectiv a început să mă doară. De câteva zile sunt ca și pisicile mele, mănânc, dorm, lenevesc, iar mănânc și povestea continuă în ritmul acesta. Bun, gata! Nu vă scriu despre lenea mea pe care nu o mai pot controla.


Într-un final, cineva s-a gândit să inițieze o petiție online pentru a curăța televiziunea de mizerii(La Măruță, Acces direct etc.). Am rămas profund impresionată de inițiativă și nu am mai stat pe gânduri, așa că am semnat petiția online.
Petiția a fost numită ”Manifest pentru o televiziune curată” și a strâns 13.184 de semnături și 1078 comentarii.


Aveți aici ceea ce scrie la început:
”Dragi domni si doamne de la CNA .
Intelegem ca nu aveti forta sa opriti mizeria televizata din Romania. Se vede asta cu ochiul liber.
Dragi Deputati si Senatori, citam din raspunsul unui membru CNA: „Din pacate pentru asteptarile tale si dorintele mele, CNA nu poate interzice si desfiinta mai nimic. Nu-i permite legea. Din cate stiu de la colegii mei, demersuri pentru schimbarea legii au fost. Dar parlamentarilor le ajung mult mai usor la suflet cantecele de sirena ale televiziunilor decat nemultumirile unei minoritati a telespectatorilor. Pentru ca asta e realitatea pe care o arata audientele.

Asadar, va rugam sa modificati legile existente, astfel incat cei de la CNA sa poata opri avalansa de murdarie de pe posturile romanesti de televiziune.”


Vă asigur că o să vă convingă textul, astfel încât să semnați petiția, dacă nu cumva ați făcut acest lucru până acum.
Aveți aici linkul petiției.
P.S: Că mi-am adus aminte de lene, parcă a scris și Ashu ceva despre asta.