Dragostea de dans popular


Plăcerea de a îmbrăca portul popular și dragostea de muzica populară și dansul popular, nu mi le va putea lua nimeni niciodată.

Încă de la vârsta de 5 ani am avut contact cu scena și lumea muzicii populare. Țin minte că sora mea m-a dus pentru prima dată la repetiții de dans și cântec popular. De mică am iubit lucrurile acestea. Comuna mea a avut o echipă de dansuri de nota 10, la un moment dat aveam și grup vocal, dar totul s-a destrămat. Mare mi-a fost mirarea să văd tineri care practică dansul popular în zilele noastre. Am crezut că tinerii nu sunt interesați de așa ceva, că au fost acaparați de noile genuri de muzică.

În județul Arad, aproape fiecare localitate are o echipă de dansuri.

Îmi este drag când văd dansatorii pe scenă, când văd tineri care cântă… Îmi este drag!

Respect pentru toți tinerii care practică dansurile populare, care încă își dau interesul să păstreze tradițiile!

Respect și pentru părinții acestor tineri, acestor copii, pentru că îi îndrumă spre astfel de activități!

Lumea se schimbă, totul evoluează, dar tradițiile rămân aceleași.

Poți să îți dai cu părerea aici: