Ziua lui Ion Creangă și ”crenjile” mele


E ușor să fii înjurat pentru că nu ești „cul”. De ce? Stați nițel că vă explic.

Astăzi, 1 martie 2015, ar fi trebuit să fie ziua lui Ion Creangă. Cred că știți cu toții cine este nenea ăsta. Nu stau să vă explic. În caz că nu știți, Ion Creangă este părintele ”Amintirilor din copilărie”. Na, acum știți?

Deci, am postat astăzi pe Facebook că la data de 1 martie 1837, în localitatea Humulești, s-a născut Ion Creangă, părintele tuturor poveștilor auzite în copilărie și citite mai apoi de mine. La un moment dat, pe chat, îmi scrie un analfabet, care mă înjură, mai mult pe nenea Creangă decât pe mine, suna ceva de genul: ”Sami bag pla in crenjile tale! Pe kn intere de ziua lu ala?”…

După o ce m-am sfătuit pe mine însumi să fiu calmă și să nu îl bag pe el și pe neamul lui undeva, i-am răspuns: ”Pe tine nu te interesează, nici pe cei ca și tine, dar în schimb pe mine și pe cei care mai au puțin creier și puțin respect pentru cultură, literatură și citit… Ei bine, pe noi ne interesează!”.

Am primit un răspuns de toată minunăția, nu îl scriu că nu are rost. Tipul își băga ceva în toți cei ca mine. În fine… 

Am vrut să îi dau și eu replica iarăși, dar am văzut că mă luptam cu morile de vânt, deci nu avea rost, dar i-am urat o zi bună. Sincer? Îmi este milă de toți cei ca el. 

Băi, oameni buni treziți-vă dracului odată! Am realizat deja că nu e ”cul” să îți mai pese de cultură și școală în secolul XXI, dar așa nu se mai poate. 

Apropo, cum mama dracului mă găsiți toți ăștia ”deștepți” pe mine?

P.S: Îmi cer scuze pentru absența de pe blog, am avut cam multe de rezolvat zilele astea. Început de primăvară frumos tuturor!